Kitakart mellbimbókkal kerülhetett ki az Instagramra az Adidas új reklámja
2022. február 10. – 13:37
Meztelen női melleket posztolt a Twitteren és az Instagramon is az Adidas, a sportmárka ezzel rúgja be legújabb kampányát, amelyben női sportmelltartóit reklámozza. A cég mindkét közösségi oldalon azt írta, hogy bármilyen méretű és formájú is a női mell, megérdemli a megfelelő tartást és kényelmet.
A fotón valóban mindenféle formájú, színű és méretű női mell látható, de míg az Instagramon a mellbimbókat kitakarták, addig a Twitteren cenzúra nélküli fotó jelent meg.
Az Instagram ezzel kitart a felhasználói feltételei mellett, ezek között ugyanis szerepel, hogy tilos meztelen képeket feltölteni. A közösségi oldal viszonylag ritkán tér el ettől, a legutóbb Madonna fotóját tiltotta le mellbimbóvillantás miatt.
Persze kivétel is van: az Instagramon akkor szerepelhet a mellbimbó, ha művészi szerepet szolgál (mint Almodóvar új filmjének plakátján), ha a nő a kezével valahogy kitakarja, ha egészségügyi célból látszik (például ha valaki szoptatásról vagy masztektómia utáni sebekről posztol), és természetesen a festményeket és szobrokat ábrázoló képek is biztonságban vannak.