Leállt az internetes kártyás vásárlás délelőtt a CIB Banknál
2022. január 25. – 18:31
„A CIB Banknál nem működik a teljes online bankkártyás fizetés, amit az ügyfélszolgálatuk is megerősített. A bejelentkező automata csak az új kódos fizetés kieséséről tájékoztat, de semmilyen online tranzakció nem működik”
– írta olvasónk felháborodva.
Megkerestük a CIB Bankot, hogy mi történt, mikor áll helyre a rendszer, és a következő választ kaptuk:
A délelőtt folyamán technikai okokból fennakadás volt tapasztalható az internetes kártyás vásárlást megerősítő kód szolgáltatásban. A bank azonnal megkezdte a hiba elhárítását, mely a kora délután sikerrel zárult, a szolgáltatás azóta zavartalanul elérhető. Az ügyfelek tájékoztatása a telefonos ügyfélszolgálat és a bank honlapja segítségével történt meg.