Jóvátett a Fressnapf egy hat évvel ezelőtti, balul sikerült kampányt, de még így is kaptak egy 3 milliós bírságot

2021. augusztus 16. – 08:54

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Hárommillió forintos bírságot kapott a Fressnapf, mert csak kis hiányossággal sikerült végrehajtania azokat a feltételeket, amiket egy 2015-ös pecsétgyűjtő kampány miatt indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

A kampányt egy évvel később jogsértőnek nyilvánította a GVH. A kampány lényege az volt, hogy bizonyos mennyiségű, vásárlás után kapott pecsétet akciókra lehetett beváltani, de sokkal nagyobb volt az érdeklődés, és sokkal gyorsabban fogytak a pecsétek, mint arra a cég számított. Ezért a Fressnapf megváltoztatta a feltételeket a kampány közben, változott a kedvezmény mértéke, és a kedvezményhez szükséges pecsétek száma is. A cég 100 millió forintos bírságot kapott, illetve különböző intézkedéseket kellett hoznia.

A GVH most ellenőrizte, hogy ezek a feltételek teljesültek-e, és megállapította, hogy a fogyasztói kompenzáció elérte célját, de a cég bizonyos határidőket nem tartott be, ezért a versenyhivatal 3 millió forintos bírságot szabott ki a cégre.