Öt napig autópálya-matrica és parkolás sem intézhető a Vodafone-előfizetéseken keresztül
2021. július 12. – 09:50
frissítve
Korlátozottan tudnak csak ügyeket intézni a Vodafone-előfizetők öt napon át, július 24–28. között – közölte a cég. Ez a telefonálást, az internetet és a televíziós szolgáltatásokat nem érinti, viszont „az online és offline ügyintézési platformokat igen”.
Se matrica, se parkolás, se befizetés
Az érintett időszakban nem fog működni a MyVodafone applikáció sem, így
„a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó stb.) is átmenetileg szünetel”.
A szolgáltató mobil kártyás ügyfeleinek azt tanácsolja: időben gondoskodjanak extra adat vásárlásáról, illetve egyenlegük feltöltéséről, mivel az érintett időszakban utóbbira csak ATM-en keresztül van lehetőségük.
Az érintett időszakban esedékes mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nincs lehetőség. Csoportos díjfizetés esetén nincs külön teendő: a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan megtörténik a terhelés, azonban a befizetett összegek könyvelése a megszokottnál várhatóan hosszabb ideig tarthat – írta a cég.
Az ötnapos szünet oka, hogy a Vodafone Magyarország megújítja ügyfélkiszolgáló rendszerét.
A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, SMS-ben és emailben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállási ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek. A Vodafone lakossági ügyfelei a 1270-es, vállalati ügyfélei pedig a 1788-as telefonszámon, vagy személyesen az üzletekben érdeklődhetnek.