Dupla levonások a K&H-nál, a hiba elhárítása folyamatban van

2021. január 26. – 14:42

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Az informatikai hiba kiküszöböléséig a bank az ügyfelek türelmét kéri.

A bankok informatikai „megfázásai” eltérő mértékű zavarokat okozhatnak az ügyfelek körében. Ha egy internet banki rendszer nem elérhető, vagy a kártyás fizetések nem működnek, az nagyon kellemetlen lehet, hiszen, ha valakinél nincsen készpénz és már felpakolta a futószalagra a nagy bevásárlást, akkor rém kellemetlen, ha azt nem tudja kifizetni. Ugyanakkor hibák mindig előfordulhatnak, attól senkinek nem kell tartania, hogy a pénze veszélyben lenne.

Ennél egy fokkal kellemetlenebb, ha olyan a zavar, hogy az egyenlegek nem láthatóak, főleg, ha esetleg a milliós egyenleg egy zavar miatt nulla forintot mutat. Ilyenkor az ügyfelek már ingerültebben telefonálnak, a call centerekben dugó keletkezik, az ügyfelek küzdenek a tájékoztatásért.

Ám a legkellemetlenebb mégis az, ha az ügyfél azt tapasztalja, hogy olyan pénz ment el a számlájáról, amit ő nem szeretett volna elengedni. Olvasóink jelzése alapján hétfő délutántól a K&H Banknál valami ilyesmi történt, egyes utalások duplán távoztak az ügyfelek bankszámlájáról. Természetesen ilyenkor mindenki azonnal hívja a bankját, amitől az még nehezebben érhető el. Mi is megkerestük a K&H-t, ezt a választ kaptuk:

„Egyes bankkártyával végzett tranzakciók elszámolása során hibák léphettek fel a K&H Banknál. A hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgozunk, a tévesen elszámolt tranzakciók javításáig ügyfeleink türelmét és megértését kérjük.”

Vagyis annyit lehet egyelőre tudni, hogy a bank észlelte a problémát, és azon dolgozik, hogy mindenki visszakapja azt a pénzt, ami a duplikált utalások miatt távozott.