Olvasónk levele szerint
leállt a CIB Bank teljes rendszere, online vagy akár telefonos, reggel 8 óra óta áll, senki nem tud semmilyen banki ügyet intézni.
Másik olvasónk arról számolt be, hogy reggeltől nem lehet applikációt használni, átutalási megbízást adni. Az ügyfélazonosító rendszer biztosan működésképtelen. Neki azt az információt adták a bank részéről, hogy nem tudják, mikorra javítják ki a hibát, már dolgoznak rajta.
Mi is megkerestük a bank sajtószolgálatát, amint választ kapunk, frissítjük a cikket.
Frissítés
Megjött a válasz, ami szerint „jelenleg a bank elektronikus csatornáinak elérésében technikai okból fennakadások vannak. A probléma elhárítása folyamatban van.” Az ATM-ek és a kártyás szolgáltatások zavartalanul üzemelnek, limitmódosítás szükség esetén a CIB24 ügyfélszolgálatán (06-40-4-242-242) keresztül lehetséges. Az okozott kellemetlenségért a bank ügyfelei elnézését kéri.