Nem létező helyre adtak el André Rieu-koncertjegyet egy nyugdíjasnak, megszégyenülve távozott

2024. november 13. – 04:04

Nem létező helyre adtak el André Rieu-koncertjegyet egy nyugdíjasnak, megszégyenülve távozott
André Rieu holland hegedűművész és karmester az MVM Dome-ban 2024. november 9-én – Fotó: Máthé Zoltán / MTI

Másolás

Vágólapra másolva

„Képzeljék el, 1 magyar nyugdíjas néni mióta vár arra, hogy Andre Rieu koncertjén élőben átélhesse azt a fergeteges hangulatot, melyeket hallgatni szokott a YouTube-on” – írta meg saját esetét a 72 éves Judit, aki egy évig készülődött nagy kedvencének, André Rieu-nak a november 9-i koncertjére.

Judit már tavaly megvette a 49 999 forintos jegyet a 107. szektor A. sor 13. székre, és szombaton nagy izgalommal ment be az MVM Dome-ba a koncertre.

A kezdés előtt azonban kiderült: nincs olyan hely, amire a jegye szól.

Mint olvasónk írta, ugyan kapott egy pótjegyet, de sokkal rosszabb, oldalsó helyre (212 szektor, D. sor 8. szék), mint ahova az eredeti belépője szólt. Mire fellépcsőzött oda, a koncert elkezdődött. Ennek következményeként Judit beszámolója szerint a rendezők „szigorú főnöki utasításra” már nem akarták beengedni az előadásra, „csak a megkezdett darab végeztével, a tapsszünetben” mehetett volna be.

Ez már sok volt neki, ezért nem várta meg a szám végét, „reményvesztetten visszakullogott a földszinti információra, és bejelentette: nem fogadja el a pótszéket, visszakérte a jegy árát.

„Így törik darabokra 1 szép álom egy 72 éves néni lelkében...” – tette hozzá lapunknak írt levelében. Még hozzáfűzte: többen is úgy jártak, mint ő.

Fotó: Máthé Zoltán / MTI
Fotó: Máthé Zoltán / MTI

Megkerestük a Koncertpromo.hu rendezvényszervező céget, akitől olvasónk a jegyet vette, és megkérdeztük: miként lehet az, hogy olyan jegyeket is eladtak, amihez nem tartozott szék?

Mint Horváth Roland, a Koncertpromo.hu tulajdonosa elmondta, ők is az előadás előtt szembesültek vele, hogy – egy, a teleszkópos tribün mozgatásával kapcsolatos – technikai malőr miatt valóban mintegy 30 hellyel kevesebb volt a nézőtéren. Közölte, hogy az érintettekkel később egyenként egyeztettek arról, hogy miként kompenzálják őket az elszenvedett kellemetlenségért: új jegyekkel, visszaváltással, vagy más módon. Hozzátette, vállalják a felelősséget a hibáért, és minden érintettnél helyre szeretnék hozni a hibát.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!