Harminc nap alatt 200 millió forintot költött facebookos hirdetésekre a Megafon

2024. április 22. – 12:10

Másolás

Vágólapra másolva

Jelentős összegeket költ el a Megafon központ a kegyelmi botrány és Magyar Péter színre lépése óta: nemrég írtuk, hogy a havi költési számlájuk 143 millió forint volt – és ez most csak még tovább emelkedett. Az aktuális adatok szerint ugyanis március 21. és április 19. között összesen 199 403 631 forintot költöttek a Megafon-influenszerek hirdetéseire, szám szerint 348 darabra.

Azt, hogy a Megafon központ nagyüzemben nyomja most a hirdetéseket, jól jelzi, hogy ennél többet csak a 2022-es választás előtti négy hétben költöttek el a Facebookon: akkor 266 millió forint volt a választás előtti négy hét költése.

Fotó: Facebook
Fotó: Facebook

A Meta Hirdetéstár-jelentése szerint a CÖF-CÖKA 93,2 millió forintot költött ebben az időszakban 104 darab hirdetésre.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!