Megújult az Ikarus logója

2023. április 13. – 10:04

Másolás

Vágólapra másolva

Frissítette logóját az Ikarus cégcsoport: a vonalak vékonyabbak, a formák szellősebbek lettek, és a struktúrát is egységesítették – írja az Iho.hu.

Az arculatfrissítéshez jó apropót adott, hogy az Ikarus Global márciusban megnyerte a 2017 óta húzódó védjegypereit, a Fővárosi Ítélőtábla pedig jogerősen kimondta, hogy az Ikarus védjegy úgynevezett „jó hírű védjegy”, ezért abszolút védelmet élvez Magyarországon.

A Feol.hu beszámolója szerint Tankó Zoltán, az Ikarus Global Zrt. vezérigazgatója a zárt körű sajtótájékoztatón azt mondta, az arculat frissítésére elsősorban az Ikarus tavaly megkezdett intenzív nemzetközi terjeszkedése miatt volt szükség. A céljuk, hogy a járműveik a mai kor igényeinek megfelelő felszereltséggel és látványelemekkel jelenjenek meg a márka hagyományos piacain.

„Nagyon büszkék vagyunk erre az ikonikus védjegyre, és ennek megfelelően komoly felelősséggel vágtunk bele az arculatfrissítésbe. A tervezés megkezdése előtt átgondoltuk az Ikarus márkáját, megfogalmaztuk a víziót, a missziót, megvizsgáltuk a versenytársak hasonló irányú törekvéseit, valamint az iparág vizuális trendjeinek változásait” – mondta a cégcsoport vezérigazgatója.

Az Iho.hu kiemeli, hogy az Ikarus tulajdonosa, Széles Gábor az elmúlt években több milliárd forintot fektetettet be az Európában kelendő elektromos buszok fejlesztésébe. Az eladások azonban egyelőre nem biztatóak. Tankó Zoltán szerint ennek az az oka, hogy tavaly március óta Magyarországon nem írtak ki tendert elektromos buszokra. Tavaly tizenhét elektromos autóbuszt adtak el a belföldi piacon, a járművek főként a Volánbusznál álltak forgalomba. Németországban jelenleg négy e-buszuk üzemel.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!