Megbolondult a Mol Bubi: a havidíj többszörösét vonták le ezer felhasználótól a hétvégén
2022. november 21. – 18:12
A Mol Bubi közbringa-szolgáltatás felhasználóinak egy nagyobb csoportjánál szombat óta többször is levonta a BKK a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges, 500 forintos havidíj összegét. Mint megtudtuk, a problémát egy rendszerhiba okozta, ami mintegy ezer bubizót érintett. Volt akinek tízszer is levonták a számlájáról a havidíjat.
Megkérdeztük a BKK-t hogy mi történt. A cég válasza szerint a hétvégén a Budapesti Közlekedési Központ egyik szolgáltatójánál technikai hiba lépett fel. A Mol Bubi applikációban az automatikus bérletmegújítás funkciót beállító ügyfeleknél jelentkezett a többszörös levonás.
A hiba észlelését követően a BKK felvette a kapcsolatot az érintett szolgáltatóval. A szakemberek azóta a hibát elhárították.
Mint a társaság közölte: a BKK a visszatérítésről soron kívül, még a napokban gondoskodik. Egyeztetést kezdtek a bankkártya-elfogadó partnerrel, hogy a tévesen levont összegek visszafizetése a lehető leggyorsabban megtörténjen, de annak átfutási ideje az ügyfél bankjától is függ, írták.
A probléma a Mol Bubi előfizetők kevesebb mint fél százalékát (körülbelül ezer ügyfelet) érintette. A BKK az érintett ügyfeleket kompenzálni fogja, ennek módjáról e-mailben küld tájékoztatást.