Nyomozza a rendőrség, hogy került nyilvánosságra a hangfelvétel az Index és Mészáros Lőrinc kapcsolatáról

2022. július 11. – 14:52

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

„Egyetlen ember volt, aki az Indexbe hónapokig pénzt adott, azt Mészáros Lőrincnek hívják”

– mondta az Index főszerkesztője egy 2021. tavaszi felvételen, ami a Direkt36 birtokába került. A tényfeltáró portál „Az Index ostromának színfalak mögötti története” címmel közölt cikket az Index 2020-as átalakulásáról, az ahhoz vezető útról és a lecserélődött, mostani szerkesztőség belső ügyeiről, politikai kapcsolatairól.

(A Telexet azok az újságírók alapították, akik az Indexben 2020-ban felmondtak. Az akkori ügyekről akkoriban sokat nyilatkoztunk, elmondtuk, mi vezetett oda, hogy kiléptünk és létrehoztunk egy főként olvasói adományokból működő lapot, de azóta igyekszünk nem foglalkozni a múlttal.)

Az Index a cikk után büntetőfeljelentést ígért, ezt meg is tette, sőt azt is tudatták, hogy „a feljelentést nem kifejezetten és kizárólagosan a Direkt36-on megjelent cikk kapcsán, hanem az elmúlt években történt, nagy kárt okozó üzleti titoksértésekre is kiterjedően tettük meg”. Hogy mire gondolnak, azt nem fejtették ki.

A BRFK pedig most azt mondta a Media1-nek, hogy „személyes adattal visszaélés és üzleti titok megsértése miatt rendelt el nyomozást, ami továbbra is folyamatban van. Válaszadásunkig gyanúsítotti kihallgatás nem történt.”

Kedvenceink
Kövess minket Facebookon is!