Gerilla plakátkampányba kezdett a Momentum

2021. július 12. – 11:23

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

„Propaganda helyett a lényegről beszéljünk!” – írta Facebook-bejegyzésében a Momentum, bemutatva saját plakátjait, amelyekkel a kormány emojikra egyszerűsített plakátkampányát egészítette ki.

  • „A Fidesz a saját zsebébe szervezi ki a nemzeti vagyont!”
  • „30 ezer embert vesztettünk el a járványban!”
  • „Másfél évet kell várni egy csípőprotézisre!”
  • „A kormány 450 milliárd forint hitelt venne fel a kínai kommunista egyetemre!”
  • „Közel 500 forint egy liter benzin!”

Ezekkel a mondatokkal toldotta meg a Momentum a kormány plakátkampányát, amelyben a kormány olyan gondolatokkal hívja fel az emberek figyelmét a nemzeti konzultáció kitöltésének fontosságára, hogy:

  • „Emelné a minimálbért?”
  • „Félti gyermekét a szexuális propagandától?”
  • „Dühíti önt Brüsszel?”
  • „Soros György újra támadásba lendül?”

A Momentum szerint a kormány a sorosozós-migránsozós-homoszexuálisozós kampányának célja csupán annyi, hogy elterelje az emberek figyelmét a valódi problémákról: az egészségügy helyzetéről, az inflációról, a nemzeti vagyon Fidesz-közeli alapítványokba való átmentéséről, a kínai állam által adott hitelekről.