„Propaganda helyett a lényegről beszéljünk!” – írta Facebook-bejegyzésében a Momentum, bemutatva saját plakátjait, amelyekkel a kormány emojikra egyszerűsített plakátkampányát egészítette ki.
- „A Fidesz a saját zsebébe szervezi ki a nemzeti vagyont!”
- „30 ezer embert vesztettünk el a járványban!”
- „Másfél évet kell várni egy csípőprotézisre!”
- „A kormány 450 milliárd forint hitelt venne fel a kínai kommunista egyetemre!”
- „Közel 500 forint egy liter benzin!”
Ezekkel a mondatokkal toldotta meg a Momentum a kormány plakátkampányát, amelyben a kormány olyan gondolatokkal hívja fel az emberek figyelmét a nemzeti konzultáció kitöltésének fontosságára, hogy:
- „Emelné a minimálbért?”
- „Félti gyermekét a szexuális propagandától?”
- „Dühíti önt Brüsszel?”
- „Soros György újra támadásba lendül?”
A Momentum szerint a kormány a sorosozós-migránsozós-homoszexuálisozós kampányának célja csupán annyi, hogy elterelje az emberek figyelmét a valódi problémákról: az egészségügy helyzetéről, az inflációról, a nemzeti vagyon Fidesz-közeli alapítványokba való átmentéséről, a kínai állam által adott hitelekről.