Órákig akadozott hétfőn a K&H Bank online szolgáltatása

2021. június 7. – 20:32

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Órákig állt a K&H Bank online szolgáltatása, a dühös ügyfelek hozzászólásai alapján a mobilos alkalmazás és a webes felület sem működött. Később úgy tűnt, hogy kezd magához térni a rendszer, de azóta sem állt helyre a rend, nem sokkal 11 előtt még mindig általánosan fennállt a probléma.

A bank legutóbbi Facebook-posztja alatt többen arról írtak, hogy órák óta nem lehetett igénybe venni a K&H szolgáltatását, a beszámolók szerint pedig az ügyfélszolgálaton sem tudják megmondani, hogy mikorra javíthatják majd ki a hibát. A hozzászólásokból kiderült, hogy nagyjából délután 4 óta nem lehetett használni sem a mobilbankot, sem a netbankot.

A bank a Facebook-oldalán egyelőre nem tett közzé tájékoztatást az ügyben, a belépéskor az alkalmazásban és a honlapon is az fogadja az ügyfeleket, hogy technikai hiba lépett fel. Egy olvasónk ugyanakkor olyan képet is küldött, amely szerint már nem is hibát jelez a mobilos app, hanem azt írja, hogy

„Önnek nincs jogosultsága bankszámla információk megtekintéséhez és az alkalmazásba történő belépéshez.”

A leállással kapcsolatban kerestük a K&H Bankot, amint válaszolnak, frissítjük a cikkünket.

Frissítés

A bank a legutóbbi Facebook-poszt alatt hozzászólásban reagált a helyzetre, ahol a következőt írták:

Kedves Ügyfeleink! Szíves elnézésüket kérjük az elektronikus rendszereink működésében tapasztalt kellemetlenségért. Kollégáink kiemelten dolgoznak a technikai hiba elhárításán. Üdv, K&H

Emellett a mobilos alkalmazásban is közzétettek egy tájékoztatást, mely szerint a működésben jelenleg fennakadások tapasztalhatóak, és elnézést kérnek az esetleges kellemetlenségért.

Frissítés 2

A leállásról szóló kérdésünkre a K&H Bank azt válaszolta, hogy

a tegnapi napon 17:05 – 20:31 között hálózati problémák miatt volt fennakadás a K&H rendszereiben, mely estére elhárult.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!