Az IKEA, az HBO és a Sziget mellett több mint negyven márka állt ki a szivárványcsaládok mellett

2021. február 18. – 12:21

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Több, mint negyven márka csatlakozott a szivárványcsaládok közössége által indított kampányhoz, „a család, az család”-hoz, írja a Szivárványcsaládokért Alapítvány közleménye.

A kezdeményezéshez olyan nagy világmárkák adták nevüket, mint például az IKEA, az HBO vagy a Levi's. A magyar cégek közül csatlakozott a Sziget, a Fruccola és a Netpincér is, de mellettük szerepel például a holland nagykövetség is. A csatlakozó cégek célja, hogy kifejezzék egyetértésüket azzal, hogy egy gyereknek az a legfontosabb, hogy szeretetteljes családban nőjön fel. A cégek #acsaládazcsalád hashtag használatával fejezik ki állásfoglalásukat, vannak olyanok, amelyek külön terméket hoztak létre egyetértésük kifejezésére.

Az HBO például külön polcot nyitott felületén #acsaládazcsalád címen, az RTL pedig egy külön videóval állt ki a családok mellett, erről itt írtunk.

A szivárványcsaládok melletti kiállások és kampányok azután indultak el, hogy az Országgyűlés tavaly december 15-én megszavazta az Alaptörvény módosítását, azaz szigorította az örökbefogadás szabályait és törvénybe foglalta, hogy az anya nő, az apa férfi.

Az említett márkák mellett csatlakozott a kezdeményezéshez a Cinemacity, a Joy, az RTL Magyarország, a Chezdodo, a Nosalty, a Glamour, az RTVszínes, a Marie Claire, a Loffice, a 360Bar, az MTV Hungary, a Paramount Network, a Comedy Central, a Comedy Central Family, a Humen, a Liliputilove, a Kioszk, a Bábel étterem, a Nyx, a Fastbridge, a Kristinus borbirtok, a Panarom, az Adrienne Feller Cosmetics, a Franziska Organic, a Gardrobemini, a Lovebugvintage, az Incababy, a Herbarting, az Adamo hinta, a Pippadu, a Centrum, az Up Music management, a Share Now, a Kreatív, a DoraNatura, az Anyaparadicsom, a Mörk, az Antonia Vai, a holland nagykövetség, a Pagony és a Freyja is.

Támogasd a Telexet! Nekünk itt a Telexnél a szabad sajtó azt jelenti, hogy politikusok, oligarchák nem befolyásolhatják azt, miről írunk, miről nem, kivel dolgozunk, vagy kivel nem. A szabad sajtó nekünk kritikusságot, korrektséget, kíváncsiságot jelent. Hogy a közérdekű sztorikról beszámolunk, hogy mindig oda megyünk, ahol a dolgok történnek.

Nem egyszerű a munkánk, van, hogy falakba ütközünk: nem válaszolnak a megkereséseinkre, kordonokkal zárnak el, hogy ne tehessünk fel kérdéseket. Ha szeretnéd, hogy ennek ellenére is kitartóan kérdéseket tegyünk fel, hogy megmutathassuk a lehető legtöbbféle álláspontot, a legtöbb tényt és bizonyítékot, támogasd a munkánkat!
Támogatom