A legjobb minőségű antracittel etethetik a humor gőzmozdonyát a Veol szerkesztőségében. A kormánynak kedves tartalommal gyakran szolgáló Kesma Veszprém vármegyei lapja ugyanis beszámolt a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) június-júliusi adatairól, és ezt fel kellett dobni egy erős címmel.
Az azért mégse járta volna, hogy azzal adják el a cikket, hogy
- „Az NTAK szerint 2,9 millió külföldi és hazai utazó 7,9 millió vendégéjszakát töltött a fővároson kívül”, vagy
- „Nemcsak a vízparti élmények csábították útra a látogatókat, hanem a kulturális örökségek is”, esetleg
- „A települések közül a vízpartiak népszerűsége nőtt a legjobban a meleg nyári hónapokban”.
A közösségi médiában is hasító celebre volt szükség a címben, és hát ki más is lehetne az (a Kesma-kedvenc Opitz Barbarán kívül), mint Taylor Swift. Így a cím is ujjgyakorlat lett:
Ugyan Swift művésznő nem jelenik meg a cikkben semmilyen említésben, ellenben gyanúsan Balatonkenesévé változott a cím alapján. E mondat is árulkodó: „A legmagasabb belföldi szálláshelyi forgalombővülést a nyár első két hónapjában Velencén mérték, ahol 38 százalékkal több, 29 ezer vendégéjszakát töltöttek, mint egy éve. 33 ezer éjszakával Balatonkenese is erőteljes, közel 28 százalékos emelkedést mutatott...”