Kirúgta az IKEA az ügyfelét „telefonáló fasznak” tituláló munkatársát

2023. október 25. – 23:03

Másolás

Vágólapra másolva

A Balázsék című rádióműsorban beszélt az az IKEA-s dolgozó, aki múlt hét szombaton ügyfélszolgálatosként „telefonáló fasznak” nevezte Krisztián nevű vásárlójukat, aki egy evőeszköztartót szeretett volna visszavinni az Örs vezér téri IKEA-ba.

Mint a 24.hu észrevette, Dominik a műsorban arról beszélt, hogy már nem dolgozik a cégnél. Hozzátette, szerinte a korábbi elmesélésekkel szemben

„nem váratlanul került sorra az illető, ahogyan az a sajtóban szerepelt, hanem normál sorban állást követően”.

Dominik hozzátette, „annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne”. Azonban szerinte is „nyilvánvalóan sok volt”, ahogy reagált. Dominik arról is beszélt, hogy két hete folyamatosan dolgozott, elszakadt nála a cérna, az IKEA viszont saját elmesélése szerint nagyon korrekt volt vele, ekkora hírverés után „egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson” – mondta.

Krisztián korábban azt mesélte a sajtónak, hogy mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, felvett egy bejövő telefonhívást. Még mindig beszélt, amikor váratlanul sorra került, ekkor türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával letárgyalta, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést. A visszaváltás végül sikeresen lezajlott, ám amikor hazaért, és tüzetesebben megvizsgálta a visszárubizonylatot, a vevő megnevezésénél azt találta, hogy:

„TELEFONÁLÓ FASZ”.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!