Egy El Salvador-i temetkezési vállalat fittyet hányt Greta Gerwig filmjének finom kapitalizmuskritikájára, és inkább annak sikerét lovagolta meg. Az Alfa és Ómega nevű cég ugyanis elővette a már korábban is gyártott rózsaszín, Barbie-témájú koporsóit, és nagyobb tételben kezdte árulni őket.
Az ügyfeleknek így lehetőséget biztosítanak arra, hogy fehér bélésű, Barbie baba díszítéssel ellátott, rózsaszín fémkoporsókban temessék el szeretteiket.
Ilyenekben:
A temetkezési cég tulajdonosa akkor döntött a Barbie-koporsók marketingjének felerősítése mellett, mikor látta, a film mennyire népszerű kezd lenni Latin-Amerikában. A koporsók pedig, mint mondta, nagy sikert arattak, eddig 10 darabot adtak el belőlük, és a megnövekedett vásárlói igények alapján további rózsaszín koporsók gyártását tervezik és promóciós kampányt is indítanak.
És mivel már 1 milliárd dollár fölött jár a Barbie-film globális jegybevétele, várhatóan az El Salvador-i Barbie-koporsókra is nőni fog a kereslet.