Ez nem vicc, ez igaz. Ezzel a szöveggel jelentett be a thaiföldi Burger King, hogy mostantól lehet kapni ezt a szendvicsszörnyet, amit ők „igazi sajtburger”-nek neveznek, én pedig inkább két zsemle közé rakott köszvénynek.
A burgerben ugyanis hús nincsen, cserébe belepakoltak húsz szelet lapkasajtot, és állítólag annyira népszerű lett, hogy volt olyan bangkoki étterem, ahol le kellett állni a házhoz szállítással, hogy maradjon még azoknak is, akik a helyszínen szeretnék megenni. A sajtszörnyeteg bevezető áron nagyjából 1000 forintnak megfelelő thai bahtba kerül.
Csak érdekességképpen: egy darab ilyen sajtban nagyjából 100 kalória van, ebből kerül húsz darab a szendvicsbe.
A CNN beszélt több olyan thaiföldi halandóval, akinek sikerült kipróbálnia a burgert, de nem volt mindenki megelégedett, többen be sem tudták fejezni. Legtöbben azért rendeltek ilyet, mert látták, hogy mennyire pörög a TikTokon és más közösségi felületeken. A CNN szerint a sajtszörnyeteg beleillik abba a trendbe, hogy gyorséttermek egyre furcsább, de potenciálisan virális termékeket dobnak a piacra, amik oda terelik az internetezők figyelmét.
(CNN)