2022. szeptember 22. – 08:54
frissítve
Pár nappal azután, hogy szobrászként debütált Finnországban, Brad Pitt egy arcápolási márkát is piacra dobott – írja a People. A Le Domaine Skincare egy uniszex termékcsalád, amit Pitt franciaországi Chateau Miraval birtokán termesztett szőlőből nyert antioxidánsokkal készítenek.
A Vogue-nak adott interjújában a színész elmondta, hogy mindig csodálta exét, Gwyneth Paltrow-t a Goop sikere miatt. „Még mindig nagyon jó barátom, és megalkotta ezt az egész birodalmat magának. – mondta. – Ha jobban belegondolok, ő volt az, aki rávett arra, hogy napi kétszer megmossam az arcomat.”
Pitt kiemelte, hogy a márka arca nem ő lesz, a termékekért viszont ő felel. Azt mondja, a Le Domaine egy nagyon jó lehetőség volt számára, hogy összekösse a borok iránti szeretetét az arcápolással.
A színész szerint bár az arcmosásra Paltrow vette rá, az arcápolás szeretetét sminkes barátjának, Jean Blacknek köszönheti. A napi rutinja egyszerű, nem használ túl sok terméket.
A Chateau Miraval egyébként egy dél-franciaországi kastély, amit Pitt még (hamarosan ex-)feleségével, Angelina Jolie-val vásárolt közösen 2008-ban. A birtok azért került mostanában a hírekbe, mert központi szerepe van a két színész válásában, Jolie cége nemrég nyújtott be egy 250 millió dolláros keresetet Pitt ellen Los Angelesben, azt állítva, hogy a színész a barátaival együtt azért akarta átvenni az irányítást a Chateau Miraval borászat felett, hogy Jolie egy dollár hasznot se láthasson a cég nyereségéből. Jolie szerint Pitt a válás miatti bosszúból vette át tőle az 1300 hektáros birtokot. (A borászat termékei egyébként Magyarországon is elérhetőek, egy üveg rozé ára például 9700 forint.) Erről itt írtunk bővebben.