2021. augusztus 14. – 18:29
Aki járt már Aldiban, az biztosan tudja, milyen érzés az, amikor valaki a pénztárnál próbálja zacskókba tölteni a felstócolt árukat, amiket az aktuális pénztáros 90-120 km/h-s sebességgel pakol tovább a kasszaszalagról. Nemzetközileg ismert a jelenség, sőt, a német diszkontlánc szerint egyenesen ez a gyorsaság biztosítja azt, hogy alacsonyan tudják tartani az áraikat.
Mindenesetre megvannak ennek a jelenségnek a maga áldozatai – legutóbb egy észak-angliai családanya tört ki remegésben és sírásban, amikor az agresszív pénztáros már egyenesen a padlóra lökte le a megvásárolt termékeket, írja a Teesside Live. A háromgyermekes anya rutinszerűen hetente többször is bevásárolt a guisborough-i Aldiban, azonban tíz év jó tapasztalatát döntötte romba az a pénztáros, aki szerint az anyuka „nem pakolt elég gyorsan”.
A 35 éves anya a három gyerekével együtt vásárolt be a diszkontüzletben, és egyszerre próbált figyelni a 2, 3 és 7 éves gyerekekre az áruk bezacskózása közben. Szerinte a „lehető leggyorsabban” pakolta a bevásárlását, de a „gyalázatosan goromba” pénztáros már „tornyokra stócolta fel” az árucikkeket.
„Látta, ahogyan küzdök ezzel, és amikor végül leesett egy konzerv, sírni és remegni kezdtem. Letérdeltem, hogy felvegyem az ételt, miközben próbáltam figyelni a gyerekeimre is”
– mondta a nő, aki arra kérte a pénztárost, pakolja lassabban az árukat. Az alkalmazott viszont erre azt válaszolta, „egyértelműen nem pakol elég gyorsan”, és „hazudozik”, amikor a nő azt állította, hogy már dobálta felé a pénztáros az árucikkeket.
Míg a többi vásárló csak bámult, az anya segítségére érkezett egy másik Aldi-alkalmazott, aki már „nagyon kedves és megértő volt” a nő szerint. Ennek ellenére az eset mély törést okozott benne:
„Három gyerekkel bevásárolni éppen elég nagy kihívás anélkül is, hogy a pénztárnál pánikba essek, és sírva hagyjam el a boltot. Megdöbbentett, hogy egy alkalmazott ennyire semmibe vette a fáradalmaimat, és semmiféle empátiát nem mutatott. Ez teljesen elfogadhatatlan.”
Az esetet jelentette az Aldi ügyfélszolgálatának is, akik azóta elvileg továbbították az ügyet a területi vezetőnek. Az üzletlánc szóvivője szerint kollégáikat arra képezték ki, hogy minden egyes vásárlónak megfelelő tempóban dolgozzanak: „Beszéltünk [az anyukával], hogy elnézést kérjünk a guisborough-i áruházban tapasztaltakért, és reméljük, hogy a jövőben visszatér majd hozzánk.”
Bár a 35 éves nő egyelőre nem ment vissza az Aldi közelébe, de szerinte „egyszer majd újra szembesülnie kell ezzel”.