Újragondolták a Decathlont, mutatjuk, milyen lett!
2024. november 24. – 10:55
A Decathlon második legnagyobb hazai áruháza Dunakeszi és az M0-ás mellett található. Az üzletet a cég új koncepciójának megfelelően teljesen újragondolták, mi pedig videón mutatjuk, hogy milyen lett. A hamarosan több helyen is megjelenő újdonságok, korábbi kutatások eredményeit, a vásárlói igények változását és a sportszerüzlet új stratégiáját egyaránt tükrözik.
19 éve nyílt az első Decathlon Magyarországon, idén új fejezet nyílik a már 24 üzlettel rendelkező kereskedő és gyártó életében. Tavasszal megújult a cég arculata, most pedig átadták az első újragondolt üzletet Dunakeszin, amit több követ majd.
Az új elrendezésnek köszönhetően a vásárlók egy körkörös útvonalon járhatják be az üzletet, így gyorsabban és hozzáférhetőbb módon válik átláthatóbbá a kínálat. A modern belső tér, a rövidebb polcrendszerek vagy épp a központi helyen lévő tágasabb és komfortosabb próbafülkék az ügyfélélményt is javítják, így több sporttal és termékkel is találkozunk, ha bejárjuk az üzletet.
Modernebb, letisztultabb és inspirálóbb áruház fogadja a vásárlókat, nagyobbak és komfortosabbak a terek. Az új üzletkoncepció másik fókuszpontja a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások, amelyek a megújult üzletben kiemelt helyet és teret kapnak. A műhely és karbantartás, bérlés, második esély, valamint a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatással szeretné a márka egy tudatosabb fogyasztás irányába terelni ügyfeleit.
A 'North Star' nevű globális stratégia célja, hogy a vállalat üzleti tevékenységét fejlessze, sport hipermarketből a márka multisport specialistává váljon. Az új stratégiai irány középpontjában az ügyfélélmény, a fenntarthatóság iránti erős elköteleződés és a vállalat általános modernizálása áll. A Dunakeszin újrapozícionált áruház az első, amely már ennek megfelelően teljesen új ügyfélélményt kínál. Az idei évben még a soroksári üzlet fog modernizálódni.
A rebranding folyamat részeként korábban már megváltozott a Decathlon logója, valamint a márka weboldala is átállt az új arculatra – ezt követi második fázisként az áruházak modernizációja. A kínálatban nagyobb hangsúlyt kapnak a profi sportolókat is megszólítani képes termékek, a szolgáltatásokkal pedig szeretné a márka tovább erősíteni a kisebb környezeti terheléssel járó, körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségét.
Ha egy szóban kéne összefoglalni az újdonságokat, az a körkörösség lenne. Ez az, ami megjelenik az új logóban, az üzlet elrendezésében és a cég stratégiájában is.
A cikk megjelenését a Decathlon támogatta