2022. június 23. – 15:27
frissítve
Egy reklámokkal futó, de olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be további konkrétumok nélkül Ted Sarandos, a Netflix társvezérigazgatója a Cannes Lions reklámfesztiválon.
Sarandos egy szakmai beszélgetésen elmondta, hogy az új előfizetéssel olyanokat céloznak meg, akik eddig túl drágának tartották azt, és nem bánják, hogy reklámokat is kell nézni hozzá. Úgy érzik a cégnél, hogy ezzel az előfizetői szegmenssel eddig nem foglalkoztak.
A cégvezető nem árult el havi előfizetési díjat vagy további részletet a reklámok típusáról.
A Netflix negyedévi jelentéséből kiderült, hogy kétszázezer előfizetőt vesztett a streamingóriás, a hír hallatára pedig a cég részvényei esni kezdtek. Sarandos elmondta, hogy a cég felvásárlása mindig is egy lehetőség, de elég jövedelmezők ahhoz, hogy növekedni tudjanak.
Magyarországon a Netflix-előfizetések 2490 és 4490 forint között mozognak, attól függően, hogy hány készüléken szeretnénk használni, és milyen minőségben.
A reklámok felbukkanása nem új hír, idén májusban a cég dolgozói szivárogtatták a New York Timesnak, hogy már év végére felbukkanhatnak a hirdetések a szolgáltatón.