Már idén jöhetnek a hirdetések a Netflixre

2022. május 10. – 22:20

Másolás

Vágólapra másolva

Már az év végén megjelenhetnek a reklámok a Netflixen, és az is kiszivárgott, hogy ezzel együtt egy alacsonyabb árú előfizetési szintet is be szeretnének vezetni – írja a New York Times. Az eredeti ütemtervnél tehát jóval gyorsabban, már az idei év utolsó három hónapjában bevezetheti a Netflix az alacsonyabb árú, hirdetésekkel is támogatott előfizetői szintet – derült ki egy dolgozóknak küldött feljegyzésből.

A két vállalati dolgozó – akik nevük elhallgatásával osztottak meg részleteket az amerikai lappal – azt is elmondta, hogy szintén az év utolsó felében tervezik a jelszómegosztás elleni rendszer globális bevezetését is. Korábban ezzel kapcsolatban az volt a hivatalos álláspont, hogy valószínűleg nem szüntetik meg teljesen a jelszómegosztást, hanem inkább pluszdíjat kérnek érte.

Reed Hastings, a Netflix társ-vezérigazgatója korábban azt mondta a befektetőknek, hogy a cég megvizsgálja a hirdetésekkel támogatott előfizetés bevezetésének lehetőségét, és megpróbálja „a következő egy-két évben kitalálni ezt”. A dolgozóknak küldött legutóbbi üzenetből azonban kiderült, hogy ezt a folyamatot jelentősen fel szeretnék gyorsítani.

„Igen, ez gyors és ambiciózus, és némi kompromisszumra is szükség lesz”

– áll a feljegyzésben.

A vállalat első negyedéves gyorsjelentéséből már kiderült, hogy a kiemelkedően magas profit ellenére nem áll túl jól a Netflix, hiszen rövid idő alatt csaknem 200 ezer előfizetőt veszített. Igaz, ez részben magyarázható azzal, hogy oroszországi szolgáltatásai leállításával elveszített 700 ezer előfizetőt, de ez a szám a várakozásoktól még így is bőven elmarad. Azzal, hogy miért van bajban a Netflix és miért szívódnak fel az előfizetők a streamingszolgáltatónál, ebben a cikkünkben részletesen foglalkoztunk bővebben.

Mi akkor is kérdezünk, ha valaki nem akar válaszolni Nekünk itt a Telexnél a szabad sajtó azt jelenti, hogy politikusok, oligarchák nem befolyásolhatják azt, miről írunk, miről nem, kivel dolgozunk, vagy kivel nem. A szabad sajtó nekünk kritikusságot, korrektséget, kíváncsiságot jelent. Hogy a közérdekű sztorikról beszámolunk, hogy mindig oda megyünk, ahol a dolgok történnek.

Nem egyszerű a munkánk, van, hogy falakba ütközünk: nem válaszolnak a megkereséseinkre, kordonokkal zárnak el, hogy ne tehessünk fel kérdéseket. Ha szeretnéd, hogy ennek ellenére is kitartóan kérdéseket tegyünk fel, hogy megmutathassuk a lehető legtöbbféle álláspontot, a legtöbb tényt és bizonyítékot, támogasd a munkánkat!
Támogass