Már idén jöhetnek a hirdetések a Netflixre

2022. május 10. – 22:20

Másolás

Vágólapra másolva

Már az év végén megjelenhetnek a reklámok a Netflixen, és az is kiszivárgott, hogy ezzel együtt egy alacsonyabb árú előfizetési szintet is be szeretnének vezetni – írja a New York Times. Az eredeti ütemtervnél tehát jóval gyorsabban, már az idei év utolsó három hónapjában bevezetheti a Netflix az alacsonyabb árú, hirdetésekkel is támogatott előfizetői szintet – derült ki egy dolgozóknak küldött feljegyzésből.

A két vállalati dolgozó – akik nevük elhallgatásával osztottak meg részleteket az amerikai lappal – azt is elmondta, hogy szintén az év utolsó felében tervezik a jelszómegosztás elleni rendszer globális bevezetését is. Korábban ezzel kapcsolatban az volt a hivatalos álláspont, hogy valószínűleg nem szüntetik meg teljesen a jelszómegosztást, hanem inkább pluszdíjat kérnek érte.

Reed Hastings, a Netflix társ-vezérigazgatója korábban azt mondta a befektetőknek, hogy a cég megvizsgálja a hirdetésekkel támogatott előfizetés bevezetésének lehetőségét, és megpróbálja „a következő egy-két évben kitalálni ezt”. A dolgozóknak küldött legutóbbi üzenetből azonban kiderült, hogy ezt a folyamatot jelentősen fel szeretnék gyorsítani.

„Igen, ez gyors és ambiciózus, és némi kompromisszumra is szükség lesz”

– áll a feljegyzésben.

A vállalat első negyedéves gyorsjelentéséből már kiderült, hogy a kiemelkedően magas profit ellenére nem áll túl jól a Netflix, hiszen rövid idő alatt csaknem 200 ezer előfizetőt veszített. Igaz, ez részben magyarázható azzal, hogy oroszországi szolgáltatásai leállításával elveszített 700 ezer előfizetőt, de ez a szám a várakozásoktól még így is bőven elmarad. Azzal, hogy miért van bajban a Netflix és miért szívódnak fel az előfizetők a streamingszolgáltatónál, ebben a cikkünkben részletesen foglalkoztunk bővebben.

Kedvenceink
Csatlakozz a csoportunkhoz!