Felveszi a Barcelona stadionja a Spotify nevét
2022. március 16. – 11:20
2022. júliustól négy éven át a Spotify lesz a Barcelona futballcsapatának főszponzora – jelentette be a klub. A svéd vállalat neve ott lesz a mezeken is, a megállapodás értelmében a stadiont Spotify Camp Nou-nak hívják a következő szezonokban. A stadion nevét most először értékesítették, egyik korábbi szponzor vásárol(hat)ta meg.
A hivatalos közleményben nem írták meg, mennyit kell fizetnie ezért a cégnek, de a korábbi információk szerint legalább 250 millió euró körüli összegre számíthat a patinás katalán klub. A Spotify még nem vállalt soha ilyen mértékű szponzorációt.
A Barcelona súlyos anyagi krízisben van, az adóssága egymilliárd euróra tehető, a tavaly márciusban érkezett új elnök, Joan Laporta a háttér stabilizálását már elkezdte, de ez a mostani a legjelentősebb lépés. Laporta korában már volt a klub vezetője, az új edző, Xavi szerződtetését is ő szorgalmazta novemberben.
A Barcelona a bajnokság harmadik helyén áll, a Bajnokok Ligájából a Bayern és a Benfica mögött végezve kiesett, de az Európa Ligában még áll, és ott lehet a nyolc között, ha csütörtök este legyőzi Isztambulban a Galatasarayt. Az első találkozón nem született gól.