Felejtsd el a liftzenét – a Premium Care ügyfélszolgálat nem várat! (x)
2023. október 30. – 12:15
A Premium Care egy kiemelt szolgáltatás, mely a Lenovo eszközök tulajdonosainak kínál kimagasló segítséget és védelmet a termék élettartama során. Egy új szintre emelve a garanciális támogatást, a Lenovo Premium Care csapatában szakértők állnak rendelkezésre, hogy minden felmerülő problémát gyorsan és hatékonyan megoldjanak.
Mindennapi életünk során gyakran szembesülünk azzal, hogy az ügyfélszolgálatok elérése komoly tortúrát jelent: hosszú percekbe kerül, míg a menüpontok kiválasztását követően eljutunk egy ügyintézőig, ezt követően még hallgathatjuk a „liftzenét”, míg esetlegesen eljutunk egy valódi emberig. Arra azonban nincs garancia, hogy tud segíteni a problémánk megoldásában, és nem kapcsol tovább egy másik kollégához – ekkor azonban az ügymenet kezdődik elölről.
A Lenovo felismerte a problémát, és új szolgáltatásával arra törekszik, hogy forradalmasítsa az ügyintézést: a Premium Care szolgáltatás a legmagasabb szintű támogatást és védelmet nyújtja a felhasználóknak: a gyors és személyre szabott támogatás részét képezi, hogy a felhasználók az ingyenes hívószám tárcsázása (vagy az email-es, illetve webes kapcsolatfelvétel) után rögtön egy élő személyhez kerülnek, és nyithatnak egy egyedi ügymenetet (más szóval „ticketet”). Ez utóbbi jelentős előnye, hogy a folyamatok során minden esetben ugyanaz a szakember segít a folyamat elejétől kezdve annak lezárásáig, így biztosak lehetünk abban, hogy a probléma természetétől függetlenül nem fognak minket másik osztályra kapcsolni, és a vonatkozó szakember tisztában van a problémánk eredetével.
A Lenovo szakemberei nemcsak az eszközök hardverével kapcsolatos problémákat kezelik, hanem segítenek a szoftveres konfigurációk, beállítások és problémák megoldásában is, ami kifejezetten hasznos lehet abban az esetben, ha vadonatúj számítógépet vásároltunk, és professzionális segítségre van szükségünk annak érdekében, hogy minden szoftver és beállítás igényeink szerint működjön, egyúttal a szakemberek minden garanciális kérdéssel kapcsolatban is azonnali segítséget nyújtanak.
A szolgáltatás részét képezi továbbá, hogy a szakemberek távoli hozzáférés segítségével hatékonyan tudják elhárítani a hibákat, illetve diagnosztikai támogatást tudnak biztosítani, beleértve az ügyfél rendszeréhez vagy termékéhez internetkapcsolaton keresztüli csatlakozást. Amennyiben a probléma elhárítása így sem oldható meg, a vállalat akár 24 órán belül egy szakembert küld az ügyfél által megadott címre, így a hiba elhárításához el sem kell hagynunk otthonunkat.
A Lenovo Premium Care biztosítja az OEM-szoftvertámogatás szükségességének felmérését – és adott esetben telepítését is. A felhasználók jogosultak továbbá arra, hogy a vállalat szakemberei éves szinten ellenőrizzék eszközüket és felmerülő hibák vagy problémák esetén azonnal elhárítják azokat, illetve optimalizálják a rendszert a minél hatékonyabb teljesítmény érdekében.
A Lenovo Premium Care szolgáltatás immáron a gyártó szinte minden „consumer”, azaz fogyasztói számítógépéhez elérhető 3 évig: ide tartoznak a Lenovo legnépszerűbb termékcsaládjai, mint például a Legion, a Yoga, az IdeaPad, valamint az újonnan bejelentett gaming termékcsalád, a LOQ is. Fontos azonban, hogy a szolgáltatás nem jár az AMD Athlon és Intel Celeron processzorokkal felszerelt számítógépekhez, illetve tabletekhez sem.
Ez a cikk egy fizetett promóció, úgynevezett PR-cikk, megrendelője a Lenovo.