BrandFestival – nehezített pályán is lehetséges az üzleti növekedés? (x)
2023. október 10. – 10:56
2 nap, 100+ előadó, 700 regisztráció, 22 év. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozójára 2023. november 9-én és 10-én, az Etele Cinemában kerül sor. A BrandFestiválon nemzetközi szakemberek és hazai előadók a polikrízis és a digitális transzformáció mentén elemzik a jövőt formáló folyamatokat.
Sűrű év volt 2023: rengeteg, egymással összefüggő fundamentális változás lépett fel. A „polikrízis” sújtja a teljes média- és reklámpiaci értékláncot, befolyásolja a piaci szereplők üzleti modelljeit és a vásárlói döntéseket is. Számtalan bizonytalanságot és kihívást tartogat számunkra az elkövetkező időszak. - mondta el a Telexnek Barna Tamás, a Republic Group ügyvezetője és a BrandFestival elnöke.
A polikrízis az egyik legégetőbb kérdés jelenleg a vállalatvezetők körében. Sokan nem látják még a kivezető utat. Milyen megoldási javaslatokat hoz az idei BrandFestival a kihívásokra?
Minden évben az aktuális témákat boncolgatjuk, idén is több mint száz előadó, számos nemzetközi szakember osztja meg a tapasztalatait a geopolitikai feszültségek következményeiről, az inflációról és az emiatt megnövekedett működési költségekről és a digitális-transzformációról. Közös bennük, hogy úgy látják a káoszban is lendületet kaphatnak azok a szereplők, akik innovatív üzleti logikájukkal újraírják a játékszabályokat.
Hogyan lehetséges ez? Milyen vezetői skillekre és stratégiára van szükség ahhoz, hogy a nehéz gazdasági helyzetben sem vesszünk el, sőt növekedést érjünk el?
Két kiemelt előadónk is részletesen foglalkozik a témával. Jim Brown, a Ground+Air alapítója a krízisrezilienciáról tart majd előadást. A reziliencia a pszichológiai értelemben vett rugalmas alkalmazkodóképesség, azaz a meglepetésekkel, változásokkal és váratlan akadályokkal való megbirkózás. Az üzleti életben mindennaposak a kisebb-nagyobb stresszhelyzetek. A coach hitvallása szerint a reziliens személyiség ilyenkor sem omlik össze, az „előrepattogás” pedig a kihívások leküzdésén túl gyarapít is és az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság.
Stoyan Yankov termelékenységi coach az erős vállalati kultúra alapjainak kialakítására helyezi majd a hangsúlyt. Cristobal Alonsoval (a Startup Wise Guys vezérigazgatója) közösen kifejlesztették a PERFORM módszertant: egy bevált eszköz- és stratégiarendszert, amely az erős csapatok felépítésében segíti a szervezeteket.
Hogyan működik a PERFORM módszertan?
A PERFORM hét olyan területet foglal magában, amelyek gyakran nem kapnak kellő odafigyelést pedig hosszú távon elősegíthetik a cégek sikerességét. A következők ezek:
- P: purpose & values
- E: effective planning
- R: roles & responsibilities
- F: docus & execution
- O: optimal energy
- R: robust communication
- M: mental toughness
Mára pedig több száz vállalat alkalmazza eredményesen a metodológiát.
BRANDFESTIVAL 2023 – STRONGER THAN EVER
2 nap, 100+ előadó, 700 regisztráció, 22 év. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozójára 2023. november 9-10-én, az ETELE CINEMA-ban kerül sor. Az eseményen nemzetközi szakemberek és hazai előadók a polikrízis és a digitális transzformáció alapgondolatok mentén elemzik a jövőt formáló folyamatokat.
Ez a cikk egy fizetett promóció, úgynevezett PR-cikk, megrendelője a Republic Group Communication Kft.