A jövő illata: az Axe AI segítségével tervezte meg új illatát (x)

2023. október 5. – 10:56

A jövő illata: az Axe AI segítségével tervezte meg új illatát (x)
Kép: Unilever Magyarország

Másolás

Vágólapra másolva

Az Axe limitált kiadású deóját, az Axe A.I-t nem bízták a véletlenre. A szakemberek a mesterséges intelligenciát hívták segítségül, hogy piacra dobhassák a márka valaha volt legkülönlegesebb illatát. De hogyan jutottak el a tökéletes verzióig?

Azt már tudjuk, hogy a mesterséges intelligencia forradalmasíthatja a szövegalkotási szokásainkat a munkánkban, megkönnyítheti az ügyintézést, az egészségügyben a diagnosztikát, de arra is képes, hogy slágereket írjon. Arra viszont valószínűleg nem sokan tippeltek volna, hogy a szaglásunkkal hogy függhet össze az MI.

Az Axe egészen innovatív megoldást választott, mikor a hagyományos kísérletezés helyett a jövő tudományát, a mesterséges intelligenciát vonták be az illattervezés folyamatába. Az Axe A.I. megalkotása során összesen 46 terabájtnyi adatot, mintegy három és fél millió egyedülálló illatot, hatezer egyedi összetevőt, valamint hétezer fogyasztói tesztet tápláltak be a gépbe, vizsgáltak meg és elemeztek ki, hogy az illatadatbázisból végül létrehozzák azt az illatot, aminek nemcsak a nők, de a férfiak sem tudnak majd ellenállni.

Fotó: Unilever Magyarország
Fotó: Unilever Magyarország

Az Axe így egyesítette a modern technológiát és a trendeket, hogy egy olyan dezodort dobjon piacra, ami frissességet és magabiztosságot ad. És ez még nem minden! Az Axe A.I. deó mellett elmerülhetünk a termékcsalád tusfürdőjének világában is, hogy zuhanyzás közben is meglegyen az ellenállhatatlanság élménye. Azt viszont az Axe A.I. használata közben se feledjük, hogy az igazi eredményhez és hatáshoz még mindig elengedhetetlen az ember, hiszen a legvonzóbb elem továbbra is te vagy.

Az Axe különböző illatairól pedig a ide kattintva tudhatunk meg többet.

Ez a cikk egy fizetett promóció, úgynevezett PR-cikk, megrendelője az Unilever Magyarország Kft.

Kedvenceink
Kövess minket Facebookon is!