Fókuszban a metaverzum, a blokklánc marketing és az immerzív technológiák (x)
2022. november 6. – 10:57
21. alkalommal gyűlik össze a magyar reklámszakma legjava és neves külföldi szakértők társaságában elemzik a legfrissebb trendeket. Az idei BrandFestivalon a digitális transzformáció, a virtuális stratégiaalkotás és a Metaverzumban rejlő üzleti lehetőségek kapják a főszerepet.
A BrandFestivalon többek közt digitális guruk, ügyfélélmény stratégák, metaverzum trendszakértők, meta-élmény tervezők, kreatív tartalomfejlesztők – egy szó mint száz – számos elismert nemzetközi és hazai szakember vizsgálja a közeljövő legizgalmasabb kérdéseit, jelenségeit.
A virtuális innovációkban rejlő üzleti lehetőségek
Napjaink fogyasztóit rengeteg új tapasztalat és impulzus éri az online térben, a digitális tartalom pedig rendkívül gyorsan fejlődik. Érdemes kihasználni az erőteljes technológiai változás nyújtotta üzleti lehetőségeket, például a felhasználói élmény jövőjének újragondolása céljából.
Digitális transzformáció és virtuális stratégiaalkotás
Melyek a jelenünket és jövőnket is meghatározó marketing-kommunikációs trendek? Hogyan fogja megváltoztatni a metaverzum az emberi kapcsolatokat, vagy az oktatást? A rendezvény résztvevői kiemelkedő egyéniségek formabontó gondolatai segítségével kaphatnak előremutató válaszokat az elkövetkezendő időszak kulcsfontosságú kérdéseire.
A BrandFestivalról
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2022. november 10-11. között, az Etele Cinema-ban a „Digitális transzformáció” alapgondolat mentén elemzi a jövőt.
És hogy kik lesznek a sztárelőadók?
- Joe McDonnell: a trendelőrejelzés guruja
A WGSN Head of Insightja kétségtelenül érdekfeszítő és szórakoztató előadást fog tartani arról, hogy milyen tényezőkre kell figyelmet fordítani egy márka jövőjének tervezése során. Az amerikai vállalat egyébként a világ egyik vezető fogyasztói trendelőrejelző cége. - Laura K. Inamedinova: a blokklánc marketing legnagyobb üstököse
Az LKI Consulting innovatív B2B ügynökség alapítója és vezérigazgatója a blockchain marketing mellett többek között az eredményorientált kommunikációs stratégiákat ismerteti. - Mario Ramić: az immerzív technológia legelismertebb képviselője
A @Takeaway Reality alapítója a vállalat kreatív teljesítményéről, a metakampányok terén elért sikereinek titkáról számol be, arról, hogyan bontják le a virtuális világ és a valóság közti határvonalakat az alkotás, az adatok és a különböző technológiai innovációk segítségével. - Niklas Mortensen: az élménydinamizátor
A Designit ügyvezető igazgatója több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a B2B és B2C digitális termékek, szolgáltatások és alkalmazások integrált UX/CX tervezésében. Szenvedélye a dizájn, emellett pedig a technológia és az innováció emberekre, az üzleti életre és a társadalomra gyakorolt hatásával foglalkozik. - Naoki Tanaka: az aranyoroszlán-szelídítő sztárkreatív
A Dentsu Lab Tokyo kreatívigazgatója, a 21. századi kreatívkutatás-fejlesztés egyik úttörője. A Dentsu jelenleg Japán elsőszámú reklámügynöksége, a világon pedig az ötödik legkiterjedtebb ügynökségi hálózat. A cég mindig is élen járt volt a rekláminnováció terén, jelenleg az adat- és technológiavezérelt metódusok fejlesztésében. - Jeremy Dalton: a metaverzum specialista
A PwC globális Metaverse Technologies csapatának vezetője számos iparágban segíti a cég ügyfeleit a különböző technológiák sikeres implementálásában, beleértve a virtuális valóságot (VR) és a kiterjesztett valóságot (AR) is. Szerzője a „Reality Check” c. könyvnek, amely praktikus tanácsokat ad a virtuális technológiák üzleti alkalmazásához.
Ez a cikk egy fizetett promóció, úgynevezett PR-cikk, megrendelője a Republic Group Communication Kft.