Kiderült, hogy nálunk miért nem tanár a Telekom karácsonyi reklámjának főszereplője

2022. december 14. – 21:40

Másolás

Vágólapra másolva

Két nappal azután, hogy téma lett, hivatalos magyarázatot adott a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója arra a kérdésre, hogy nálunk miért buszsofőr a főszereplő a cég karácsonyi reklámjában, miközben Európa több országában is egy tanár a központi karakter. Szabó Béla a Kreatívnak azt írta, szakmailag nem érezték helyénvalónak, hogy egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emeljenek.

Szabó azt írta, felelős és törődő márkaként egyértelműen az volt a szándékuk, hogy egy egyszerű kérdésnek visszaadják a súlyát és szerepét, a kampány célja pedig az volt, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. Ebből azt lehet kiolvasni, amire korábbi cikkünkben is utaltunk, vagyis egy tanár főszereplésével készült reklám túlságosan megosztó lett volna akkor, amikor ősz eleje óta tartanak a tanár-diák tiltakozások az országban.

Válaszukban azt is kiemelték, hogy már egy hónapja jelezték, hogy a reklámfilm helyi fejlesztés, a Magyar Telekom márkakommunikációs szakmai műhelyének és ügynökségünk, a DDB közös gondolkodásának eredménye. Ennek kapcsán korábban azt a választ kaptuk tőlük, hogy a Deutsche Telekom leányvállalatai – így a Magyar Telekom is – saját hatáskörben dönthetnek arról, hogy hazai kommunikációjukban milyen reklámokat terveznek, ezúttal pedig a nemzetközi kommunikációs csapattal közösen döntöttek a közös fejlesztésű „Hogy vagy?” koncepció magyarországi életre keltéséről. A nálunk futó reklámot alább lehet megnézni:

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!