Olvasói jelzés alapján úgy tűnik, a Disney+ előregisztrációs emailek egy része egyelőre nem érkezett meg az előregisztráltak részére. A Disney+ Facebook-oldalán jó páran azt írják, nehezíti a helyzetet, hogy az ügyfélszolgálatot nagyon nehéz, már-már szinte lehetetlen elérni. Volt, aki kedden 40 percet, szerdán 30 percet várakozott, aztán bontotta a vonalat.
Többen mondják azt is, hogy mivel az előregisztrációnál csak egy emailcímet kellett megadni, amire visszaigazolás nem érkezett, így a leendő felhasználó még igazolni sem nagyon tudja, hogy „jogosan” várja a kedvezményes előfizetési lehetőséget.
Úgy tudjuk, a többi olyan országban is van csúszás a regisztrációs emailekkel, ahol most indul a szolgáltatás, de már dolgoznak a probléma megoldásán. Ha minden igaz, akkor ez csak késedelmet jelent, és mindenki, aki regisztrált, meg fogja kapni a várt emailt hamarosan. Lapunk megkereste a Disney-t a fennakadással kapcsolatban, beszámolunk róla, ha érkezik válasz.
Iszonyatos mennyiségű klasszikus sorozat, annyi Csillagok háborúja és Marvel, hogy attól már a rajongók is csömörközeli állapotba juthatnak, rengeteg önfényezés, száz évvel ezelőtti rajzfilmes csemegék – ezek az első benyomások a kedden indult Disney+ nevű szolgáltatóról, amire megéri előfizetni, ha az előző mondatban bármitől izgalomba jöttünk.
FRISSÍTÉS
Megkeresésünkre a Disney közölte: dolgoznak a probléma megoldásán, aki regisztrált, hozzá fog férni a szolgáltatáshoz.
Nem egyszerű a munkánk, van, hogy falakba ütközünk: nem válaszolnak a megkereséseinkre, kordonokkal zárnak el, hogy ne tehessünk fel kérdéseket. Ha szeretnéd, hogy ennek ellenére is kitartóan kérdéseket tegyünk fel, hogy megmutathassuk a lehető legtöbbféle álláspontot, a legtöbb tényt és bizonyítékot, támogasd a munkánkat! Támogatom