Aláírásokkal távolítanák el Johnny Depp volt feleségét az Aquaman folytatásából, a Dior továbbra is kitart a színész mellett

2020. november 27. – 18:29

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Hárommillió aláírásból eddig másfél milliót sikerült összegyűjteni azért, hogy Amber Heard ne kapjon szerepet az Aquaman 2-ben. A petíciót Johnny Depp-rajongók fogalmazták meg, ugyanis szerintük a színészek 2017-es válása óta Heard szisztematikus keresztes hadjáratot folytat azért, hogy ellehetetlenítse Deppet Hollywoodban.

Az online petícióban azt írják, a színésznő hazudott arról, hogy volt férje bántalmazó lenne, az Aquaman 2-ből pedig azóta akarják kilőni a színésznőt, amióta kiderült, hogy Johnny Depp nem folytatja a Legendás állatok franchise-ban.

Amber Heard a Johnny Depp elleni per utolsó napján
Kép: NurPhoto

Amber Heard azóta felszólalt azok ellen, akik a DC-filmből való eltávolítását szorgalmazzák, az Entertainment Weeklynek elmondta:

„A fizetett pletykák és a közösségi médiában fizetett kampányok nem diktálnak [castingdöntéseket], mert nincs valóságalapjuk.”

A 34 éves színésznő a filmmel kapcsolatban korábban pedig azt mondta:

„Az Aquaman és az Aquaman 2 valójában csak a rajongók tették lehetővé. Izgatottan várom, hogy jövőre elkezdhessem a munkát. ”

Heard évek óta vádolja családon belüli erőszakkal A Karib-tenger kalózai sztárját, aki nemrég rágalmazási pert vesztett a Sun nevű brit bulvárlapot kiadó News Group Newspapers ellen. Az 57 éves színész azért indított pert, mert a lap 2018-ban azt írta róla, hogy bántalmazta a volt feleségét, és „wife beater”-nek, azaz feleségverőnek nevezte őt. A bíróság végül kimondta, hogy a lap állításai „lényegükben igazak”.

A nagyon elfogult Johnny Depp-rajongók, hogy támogassák a színészt, elkezdték felvásárolni a Dior Sauvage parfümöt, aminek továbbra is Depp az arca. 2015 óta reklámozzák a színésszel az after shave-et, a per elvesztése óta viszont már 11 panasz érkezett azért, hogy távolítsák őt el a reklámból, mondta a Hirdetési Szabványügyi Hivatal szóvivője.

Depp rajongói a #Justiceforjohnnydepp hashtaget használják, és olyan támogató üzeneteket tettek közzé a közösségi médiában, mint például:

„Köszönet a Diornak, amiért megmaradt Johnny Depp gyakorlatilag egyetlen szponzorának, és nem fordított neki hátat.”

Mark Bokowski, brit PR-szakértő, aki Michael Jacksonnal és az American Expressszel is dolgozott együtt, azt mondta, észszerű lenne, ha a Dior megszakítaná a kapcsolatot Depp-pel, hiszen bármit meg lehet állítani egy gomb megnyomásával, ha nagyon akarják.

Lauren Sherman a Business of Fashion újságírója a Guardian kérdésére, miszerint Deppet felhasználhatja-e még egyszer a Dior, azt mondta, a közösségi média előtti korban biztosan, de most sokkal több a vesztenivalója lenne ezzel a márkának, ugyanakkor a Dior most a „minden reklám jó reklám” alapon állást foglalt Depp mellett.

(Independent, Guardian)

(Borítókép: Thomas Niedermueller/Getty Images)