Stockholmban ragadtak éjszakára a Wizz Air utasai, de szállást a cég nem intézett nekik
2022. szeptember 26. – 16:07
frissítve
Stockholmban ragadtak a Wizz Air utasai, miután vasárnap este kilenckor nem szállt fel a Budapestre tartó járat. Az indulást hétfő délutánra halasztották, de több utas is arról beszélt a 444-nek, a légitársaság nem tudott szállást intézni nekik, és többen a reptéren töltötték az éjszakát.
A lap szerint az utasok még délután öt körül arról kaptak egy értesítést, hogy a gép várhatóan 40 perc késéssel fog indulni, végül hajnali egykor mondták nekik, hogy műszaki hiba van, amihez alkatrész kell, ezért az indulást elhalasztják, de az éjszakára a Wizz Air nem tudott szállást intézni nekik.
Az ügyben megkerestük a légitársaságot, akik azt írták, a járatot műszaki hiba miatt kellett törölni, az átütemezésről az utasokat sms-ben és emailben is tájékoztatták. „Mivel a környéken lévő szállodák telítettek voltak, csak korlátozott számban állt rendelkezésre szabad szoba, így emailben jeleztük utasainknak, amennyiben saját maguk számára tudnak szállásról gondoskodni, annak költségeit (szállás, reptéri transzfer) a légitársaság utólag megtéríti számukra. Az érintett utasok ezt az összeget a Wizz Air felületein vagy ügyfélszolgálatánál tudják igényelni a számlák másolatának bemutatásával.”
Ha úgy érzi, idén mintha több lenne a reptéri horrorkalandról szóló hír, netalán maga is esett át sokórás, kilátástalan csúszáson, akkor megnyugtatásként jelentjük: sok sorstársa jár ugyanebben a cipőben világszerte. A légi közlekedés ugyanis még nem állt teljesen talpra a koronavírus-járványból, amikor rászakadt az utazni vágyók tömege. Mindenképpen olvassa el ezt a cikkünket a témában, és készüljön a legrosszabbra utazás előtt!