Az első hét számai alapján a volt amerikai elnök nem igazán örülhet.
Donald Trump május 4-én elindította a saját platformját, miután a kedvenc közösségi oldala, a Twitter, majd pedig a Facebook is kitiltotta, utóbbi pont az indulás napján jelentette be, hogy további fél évre fenntartja a tiltást.
Az új oldalán Trump aktív, bár nem annyira, mint amikor még a Twitterre is posztolhatott. Napi több szöveges, képes és videós posztot tesz közzé, amit a követői megoszthatnak a közösségi médiában.
Csakhogy ezt nem nagyon teszik, az első héten mindössze 212 ezer interakciót szerzett az új oldal
a BuzzSumo közösségimédia-elemző cég adatai szerint.
Összehasonlításképp a Telex Facebook-oldalára az elmúlt 7 napban 479 ezer interakció érkezett, pedig jóval kisebb a potenciális közönsége, mint a volt amerikai elnöknek. Még egy példán keresztül szemléltetve, korábban Trump egy-egy tweetje egyedül képes volt összeszedni ennyi interakciót, a legnépszerűbb posztja pedig (amikor 2020 októberében bejelentette, hogy elkapta a koronavírust) több százezerszer lett továbbosztva és több mint másfél millió lájkot szerzett.
Mindebből bár az új blog látogatottságára nem lehet hiteles becslést tenni, de az világosan látszik, hogy az érdeklődés töredéke annak, ami korábban a volt elnököt körülvette.
A közösségi médiában interakciónak számítanak a reakciók, megosztások, kommentek.
(via BusinessInsider)