Biden inkább tévés, Trump inkább online hirdetésekre költött

2020. november 07. – 12:09

Másolás

Vágólapra másolva

A két elnökjelölt kampánya látványosan különböző prioritások alapján költött hirdetésekre – írja a Guardian a S&P Global elemzéseire hivatkozva. Amíg hagyományos tévéhirdetésekre Biden 249,9 millió dollár költött, addig Trump erre „csak” 174,6 millió dollárt fordított. Ezzel szemben online hirdetésekre az elnök fizetett többet, 201,46 millió dollárt, amíg BIden erre 166,12 dollárt költött.

Nem meglepő módon a legtöbb hirdetési pénzt jellemzően a választást eldöntő kulcsállamokban fizették ki mindketten, az arizonai Phoenix bizonyult a legjelentősebb hirdetési piacnak ebben a kampányban. A a 10 legjelentősebb pic közül három is floridai volt. A 15 legjelentősebb hirdetési piac közül pedig négy található Pennsyvaniában, Michiganban és Wisconsinban pedig kettő-kettő.