Bár nem mindenkinél látszik, a költések után valóban fogy az OTP-sek pénze

2024. október 29. – 12:14

Másolás

Vágólapra másolva

Több olvasónk is jelezte, hogy nem férnek hozzá az OTP-s számlájukhoz, nem tudnak kártyával fizetni, vagy nem frissül a fizetések után az egyenlegük. A bank szinkronizációs hibára hivatkozik, és egy hibaüzenet várja a netbankba bejelentkezőket.

„Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számlák esetében. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg.

A tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd.”

A Telex kérdéseire is ezt válaszolták, és megjegyezték, hogy dolgoznak a hiba elhárításán. Arra a kérdésre, hogy hány ügyfelet érint a hiba, és hányan nem férnek hozzá a pénzükhöz, nem kaptunk választ.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!