Egy új magyar aludobozos vízmárka reklámarca lett Eva Mendes

2024. június 17. – 11:14

Másolás

Vágólapra másolva

Eva Mendes amerikai filmsztár, Ryan Gosling felesége lett a FloeWater nevű új magyar vízmárka reklámarca, írja a Tények.hu. A TV2 híradójának az új márkát forgalmazó Hell marketingigazgatója azt mondta, hogy ez a cég idei évének legmeghatározóbb innovációja.

„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca – mondta Popovics Adrienn. A marketingigazgató azt is mondta, hogy az ásványvíz végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú alumíniumdobozban kerül a boltokba június közepén.

Korábban a Telexen részletesen foglalkoztunk azzal, hogy Magyarországon évi több százmilliárd forintot költünk palackozott vízre, és ezzel sok százmillió PET-palacknyi hulladékot termelünk – miközben ugyanaz a víz szinte ingyen is hozzáférhető. A Telexikonban utánajártunk, hogy mi a különbség a csapvíz és az ásványvíz között, és miféle mágiával vette rá az embereket a marketing, hogy az utóbbit válasszák, több százszoros áron.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!