Kevésbé hatnak a hagyományos reklámok az emberekre, 21 százalék kattint rá egy hirdetésre a közösségi médiában

2024. június 12. – 05:43

Másolás

Vágólapra másolva

Egyre tudatosabb a vevők, akikre már kevésbé hatnak a hagyományos vásárlásösztönző reklámok, a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak a követőik, ha szakmai érveket hoznak fel – derül ki az EY legfrissebb, globális fogyasztói felméréséből, írja az MTI.

Az EY március vége és április eleje között készített nemzetközi kutatásában több mint 23 ezer fogyasztót kérdeztek meg 30 országban, például az Egyesült Államokban, Kanadában, Brazíliában, az Egyesült Királyságban, Ausztráliában, Japánban, Kínában és Dél-Afrikában.

A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.

Az EY kutatása rámutatott arra, hogy a fogyasztók figyelmét az influenszerek ajánlásai mellett kézzelfogható előnyökkel, például kedvezményekkel és az exkluzív, személyes ajánlatokkal lehet a legjobban megragadni. A válaszolók 67 százaléka szerint a márkahűséget leginkább az ingyenes szállítással lehet fenntartani, 49 százalékuk szerint a kiválasztott termékek kedvező árával.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!