Kárpótolja az ügyfeleket a Vodafone a keddi kimaradás miatt
2024. január 5. – 16:46
1000 forintot jóváír a januári számláján a Vodafone azoknak az ügyfeleknek, akiket érintett a január 2-i nagy leállás – írja a cég közlése alapján az Economx.hu.
Ahogy korábban írtuk, január másodikán áramkimaradás volt egy szerverközpontban, ezért egy időre leállt a Vodafone és a Telekom szolgáltatása. Sok felhasználónak órákig nem volt telefon-, tévé- és internetszolgáltatása, és voltak, akiknél még másnap is akadozott a szolgáltatás. A kimaradás a nem Vodafone- és Telekom-ügyfeleknek is gondot okozott néhol, mert volt, ahol a bolti pénztárnál sem lehetett fizetni egy ideig.
Szombaton a Vodafone közölte, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt. Ennek oka a cég szerint a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.
A szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 forintot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít. Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.