Megjelent az alig 8 centis Subway-szendvics Pakisztánban, valamint a termékzsugorodást jelző Carrefour-matrica
2023. szeptember 16. – 17:46
Gondolom nem én vagyok az egyetlen ember, aki a legutóbbi inflációs hullámban ránézett egy termékre, és elkezdett agyalni, hogy most a keze nőtt meg, vagy a termék ment össze.
Pakisztánban a Subway piacra dobott egy új szendvicset, amivel a válság által Ázsiában leginkább sújtott országban szeretnék a vevőket becsalogatni az üzeletikbe, ami valóban nem lehet kis kihívás, miután az élelmiszerárak 38,5 százalékkal emelkedtek a tavalyi adatokhoz képest. A mentőö egy parányi szendvics formájában lett bedobva, ami a 6 és 12 colos (közel 15 és 30 centi) alap amerikai szendvicsek mostohatestvére, a 3 colos (közel 8 centis) szendvics lesz. A cég szempontjából lényeges fogyasztás ugyan megvalósul, de a másik fél érdeke, hogy jól is lakjon vele, már nem annyira érvényesül.
Másik heti multiellenes lifehack pedig a francia Carrefour-lánchoz tartozik, akik elkezdték a Pepsi, Nestlé és társai termékeit matricákkal ellátni, akik a termékeik méretének csökkentésével próbálják kicselezni az inflációt a vásárló számlájára. Az üzletlánc szeretné, ha a gyártók inkább az árakon faragnának, és nem a termékek méretén, és erről tárgyalásokat is kezdeményeztek. A CNN megkeresésére elmondták, hogy egyelőre csak a francia üzleteket érinti a matricázás.