Reggel óta állnak a CIB Bank elektronikus szolgáltatásai, sokan nem férnek hozzá a pénzükhöz

2022. február 28. – 19:21

Másolás

Vágólapra másolva

Reggel óta akadoznak, állnak a CIB Bank netes szolgáltatásai – jelezte több olvasónk emailben, valamint több száz kommentelő a bank Facebook-oldalán. Sokan írták, hogy átvezetni, utalni szerettek volna, de reggel óta nem tudták megtenni. A CIB közleményben azt írta, hogy a fennakadás az elektronikus szolgáltatásaikat, illetve bankfiókjaik és a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat néhány funkcióját érinti.

Küldtünk kérdéseket a banknak, amire azt válaszolták, hogy kora reggel informatikai infrastruktúra-karbantartást végeztek, amikor megjelentek a problémák, amik ugyan még délután is fennálltak, de az elektronikus csatornáik és a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat „hamarosan helyreállnak” (írták este hétkor). Ez elvileg igaz lesz a fiókokra is, de mivel azok zárva vannak, ez holnap lesz tapasztalható.

Azt nem árulták el, hogy hány ügyfelüket érinti a kiesés, de azt igen, hogy a lakossági és vállalati ügyfeleknél is megjelentek problémák, bár különböző mértékben. Amint minden visszaáll a normális szolgáltatási szintre, a „megszokott csatornákon” értesítik az ügyfeleket, akiktől elnézést kérnek az okozott kellemetlenségekért.

Ha valaki panasszal szeretne élni, megteheti a cib@cib.hu-n.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!