Egy amerikai szállodalánc vezérigazgatója maga ugrott be segíteni, hogy az egyik hotelben kicseréljék az ágyneműket

2022. január 02. – 18:21

Másolás

Vágólapra másolva

Egy amerikai szállodavállalat elnök-vezérigazgatója a súlyos munkaerőhiány miatt maga ugrott be segíteni az egyik hotelbe takarítani és az ágyakat megcsinálni – írja a Business Insider a The Palm Beach Post alapján.

Jan Guatam az orlandói székhelyű Interessant Hotels & Resort Management elnök-vezérigazgatója. A cége tulajdonában 24 szálloda van, és 75 másikat is kezelnek.

Guatam a The Palm Beach Postnak azt mondta: Orlandóból az onnan 3 órára fekvő Fort Lauderdale-be tartott egy üzleti megbeszélésre, de tett egy kitérőt a szállodalánchoz tartozó, Boynton Beach-i Holiday Inn Expressnél, ahol nincs elég alkalmazott, teendő viszont akad bőven.

„Az ottani menedzserünknek segítségre van szüksége, és ha én nem megyek, akkor mi történik?” – mondta a lapnak Jan Guatam.

A vezérigazgató részt vett a takarítási munkálatokban és segített bevetni az ágyakat a floridai hotelben. A vezérigazgató azt mondta: a vendégeik 100 százalékos szolgáltatást igényelnek, ezért fizetnek, a szobáknak tisztáknak kell lenniük.

A pandémia ellenére ugyan a turisták egy része visszatért, a korábbi teljes leállás idején elbocsátott dolgozók viszont nem. Guatam vezetői feladatai ezért az utóbbi időben nemcsak a tárgyalásokkal, de bizony ágyak bevetésével és asztalok rendbetételével is kibővültek. A vezérigazgató munkanapja ezért ezen a konkrét napon 19 órás volt.

A Business Insider azt írja: nem sok jele van annak, hogy a munkaerőhiány egyhamar megszűnne. A helyzet különösen a vendéglátóipart és szállítmányozást érinti hátrányosan. Tavaly egy San Franciscó-i pizzalánc társalapítója azt mondta: egyetlen pályázat sem érkezett egy menedzserasszisztensi állásra, pedig az éves fizetést 70 ezer dollárra (22,7 millió forintra) emelték.

Kövess minket Facebookon is!