2,1 milliárd euróért (740 milliárd forintért) adja el az Adidas a Reebokot az Authentic Brands Groupnak (ABG) – írja a Reuters. A német cég még 2006-ban, 3,8 milliárd euróért vette meg a márkát, hogy hatékonyabban szálljon versenybe a Nike-val szemben, de a Reebok nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
Az Adidasnak sokkal többet segített az USA-ban, hogy együttműködött hírességekkel, mint például Beyoncéval vagy Kanye Westtel. Ez a taktika a Reebok eladásait is segítette, ők például Cardi B-vel dolgoztak együtt.
A Reebok központja továbbra is Bostonban marad, és az ABG egyelőre nem tervez nagy változásokat a márkánál. Az ABG már több mint 30 márkát gyűjtött be: övék például a Forever21, a Nautica és a Sports Illustrated magazin.
Kasper Rorsted, az Adidas vezérigazgatója 2016-ban nyereségessé tudta változtatni a Reebokot, de a márka továbbra se úgy teljesített, ahogy várták. Ennek ellenére az év első felében 823 millió eurós bevételt generált, szemben a tavaly, hasonló időszakban termelt 600 millióval, és a tavalyi első féléves 69 millió eurós veszteségből 2021 első hat hónapjában nettó 68 milliós nyereséget csináltak.
2006-ban a Reebokkal együtt megvették a Rockportot, a CCM Hockey-t és a Greg Normant is, ezeket már 400 millió euróért el is adták.