Magyarországra jön a Zalando, Európa egyik legnagyobb divat- és életmódplatformja

2021. március 16. – 16:46

frissítve

Magyarországra jön a Zalando, Európa egyik legnagyobb divat- és életmódplatformja
Fotó: Jens Kalaene/Getty Images

Másolás

Vágólapra másolva

A Zalando online életmód- és divatáruház bejelentette, nemsokára nyolc új ország piacán lesz elérhető. Első körben Horvátországban, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Szlovákiában és Szlovéniában lesz elérhető, még idén, 2022-től pedig már Magyarországra és Romániába is bevonul a cég, írja a HVG.

Közleményükben beszámoltak a tavalyi eredményeikről is. 2020-ban az aktív vásárlóik száma 25 százalékkal nőtt, és elérte a 38,7 millió főt, az éves árbevételük pedig ugyanebben az időszakban 23,1 százalékkal emelkedett, 8 milliárd euróra.

2021 első negyedévében nagyjából 50%-os árvolumen-növekedésre számítanak, a teljes évre pedig 27-32 százalék növekedést várnak, ami 13,6-14,1 milliárd eurót jelenthet majd.

A Zalando 2008 óta létezik és Berlinben alapították, azóta Európa egyik legnagyobb divat- és életmódplatformjává nőtte ki magát. Jelenleg 38 millió aktív vásárlóval rendelkeznek, és 17 piacon vannak jelen. Kínálatukban találhatók ruhák, cipők, divatkiegészítők és szépségápolási cikkek a helyi gyártók termékeitől a világ vezető márkáiig.