Logót cserélt a Peugeot

2021. február 25. – 19:32

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Bemutatta új logóját a Peugeot: az egész alakos oroszlán ment, csak a vicsorgó feje maradt, amit egy pajzsra tettek, és a márka felirata is megjelent a pajzs felső részén. Az alkotók szándékai szerint az új logó a korábbihoz képest sokkal letisztultabb és elegánsabb lett, a betűtípus is megváltozott.

A Motor1.com cikke szerint a jelzés az új 308-as modellen fog feltűnni a legkorábban, de a weboldalakon, így például a Peugeot.hu-n is megjelent már. Ez a márka történetének tizenegyedik logója, az evolúciót egy videóban is összefoglalták:

Az MTI korábbi híre szerint az új autók januári forgalomba helyezése rekordalacsony lett az Európai Unióban. A legtöbb autót a Volkswagen csoport márkáiból helyezték forgalomba, 186,8 ezret, 26,8 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbi 255,3 ezernél. A második legtöbbet a Stellantis (Fiat Chrysler – PSA) márkáiból, 164,5 ezret, ami 26,1 százalékkal marad el az egy évvel korábbi 222,8 ezertől. Ehhez a csoporthoz tartozik a Peugeot is.