Átmenetileg eltűntek a számlák az Erste Bank applikációjából

2025. január 2. – 09:43

Másolás

Vágólapra másolva

„Erste banknál valami nagy gebasz van. George nem mutatja a számláimat, kártyáimat, TeleBank nem elérhető, előfizető nem található üzenetet kapok. Visszaélés bejelentés szám sem elérhető” – írta a Telex egyik olvasója csütörtökön délelőtt, majd később több levelet is kaptunk arról, hogy az ügyfelek sem telefonon, sem cseten keresztül nem érték el az Erste Bankot. A számláikhoz nem fértek hozzá az applikáción keresztül, vagy ha be is tudtak jelentkezni, nem látták azokat, mintha nem is lettek volna.

Hasonlóról számoltak be az Erste Bank Facebook-oldalán elérhető bejegyzések alatti kommentekben is az ügyfelek. Ott akadt olyan, aki tudott ügyintézővel beszélni, aki arról tájékoztatta: TeleBankon tud utalni az, akinek nagyon sürgős. A történtek miatt kerestük az Erste Bankot, ahonnan azt válaszolták, hogy „technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt egyes folyószámlák adatai George-on átmenetileg nem érhetők el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik. A hiba javítása folyamatban van, az okozott kellemetlenségekért a bank ügyfelei elnézését kéri és megértésüket köszöni”.

Az Erste Bank 11 óra körül jelezte, hogy a problémát az Erste munkatársai elhárították, mindenkinél működnek a rendszerek.


Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!