Szombat délelőtt dulakodás alakult ki a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Wizz Air Budapest-Bázel járatának utasai és a légitársaság földi kiszolgáló cégének, a Menzies Aviationnek a személyzete között. Ahogy az a Wizz Air és a repülőtér Telexnek küldött válaszaiból kiderült, a konfliktust az okozta, hogy egyes utasok a beszállítás közben, a kapunál nem akartak pótdíjat fizetni a poggyászuk után, amely nagyobb volt a megengedettnél.
Miután megtagadták a fizetést, dulakodás alakult ki, az említett utasok beszállítás és engedély nélkül kimentek a repülőgéphez. A Wizz Air azt írta, hogy „a járaton szolgálatot teljesítő utaskísérők a kiérkező rendőrök segítségével” leszedték a gépről az utasokat. Az incidens miatt késéssel indult el a járat Bázel felé, de azóta egyébként rendben meg is érkezett a svájci városba.
A repülőtér (Budapest Airport) arról tájékoztatott, hogy a beszállítást végző földi kiszolgáló cég munkatársai kérték a rendőri intézkedést. Azt is írták, az eset körülményeit a földi kiszolgáló cég (Menzies) a légitársasággal közösen kivizsgálja.
Az Országos Rendőr-főkapitányság azt írta, a földi kiszolgáló személyzet és néhány utas közötti nézeteltérés miatt kellett intézkedniük szombat reggel a rendőröknek a repülőtéren. Ugyanakkor arról számoltak be, hogy a rendőrökkel együttműködtek az utasok és a személyzet is, feljelentést vagy panaszt egyik fél sem akart tenni. A rendőrök nem kaptak olyan információt, ami további rendőrségi eljárást indokolt volna.
Az utóbbit azért jegyezte meg az ORFK, mert említettük nekik, hogy a helyszínen volt két olvasónk, akik arról számoltak be, hogy a földi kiszolgáló cég egyik munkatársa agresszíven lépett fel az egyik utassal szemben.
Az ügyben kerestük a Wizz Air földi kiszolgáló cégét, a Menzies Aviationt is, de cikkünk megjelenéséig nem kaptunk választ tőlük.