„Szerintem ez nem egy női pálya, nem egy női műfaj a humor. Ha megnézzük, nem voltak sokan [nők] ebben a szakmában”
– fejtette ki véleményét Nacsa Olivér azután, hogy a KarcFM műsorában Pottyondy Edináról kérdezték a humoristát. Az amúgy is meglehetősen, mondhatni, érdekes interjúban Nacsa aztán azt is hozzátette:
„Szerintem az emberek, a nézők kevésbé adnak egy-egy humoros mondatnak, gondolatnak nyomatékot, ha ezt egy nő szájából hallják. Nem tudom, ez miért van így, ez alapvetően egy ilyen férfi szakma.”
Ennél jóval elnézőbb volt a humorista azonban például Bödőcs Tiborral, akiről elmondta, hogy jónak tartja, azonban sajnálja, hogy Bödőcs „szinte egy politikai szócsöve lett a baloldalnak”. Hozzátette, Bödőcsöt egy „zseniális tehetségnek tartja”,
„ha az ő részükről lenne viszonyulás például ahhoz, ahogy mi egyszer-egyszer politikai témához nyúlunk, akkor ezzel sem lenne baj. Az elfogadás. De elfogadás nincs”
– mondta Nacsa, aki úgy látta a tavalyi választások után, hogy „egyszer csak elvesztettem a tehetségemet a baloldalon”.
Nacsa arról is beszélt az adásban, hogy nem foglalkozik egyébként azzal, hogy milyen „címkéket kap”, mert „van még hova fejlődni Magyarországon” a politikai kultúrában. Nacsa úgy fogalmazott, hogyha egy előadóművész állásfoglalást tesz a politikában, „rögtönítélő bíróság” elé veti őket a „baloldal”.
Beszélt Nacsa a szocializmus alatti humorelméletéről is, megfejtette a humorista szakmát. Kifejtette, hogy a rendszerváltás előtt volt propaganda, „most legalább egyenlő az arány” a baloldali és a jobboldali média között, mondta.
Szó esett arról is, hogy egy korábbi interjújában úgymond „coming outolt” is arról, hogy jobboldali, mert „lett egy közlési vágya, miután a másik oldalon tök természetes volt, hogy előadóművészek állnak ki” politikai témákban. Hozzátette azért: az utcán szeretettel találkozik, nem szólnak be neki politikai kámingáutja miatt.