Egy felsorolásban kértek elnézést nyolc lejárató anyag miatt Juhász Pétertől a Mediaworks lapjai

2022. december 30. – 18:25

Másolás

Vágólapra másolva


Péntek délben jelent meg egy-egy bocsánatkérő cikk a Mediaworks médiaholdinghoz tartozó szinte összes lap online felületén, így a

  • Vaol.hu-n,
  • Bama.hu-n,
  • Heol.hu-n,
  • Baon.hu-n,
  • Duol.hu-n,
  • Feol.hu-n,
  • Szoljon.hu-n,
  • Kemma.hu-n,
  • Sonline.hu-n,
  • Teol.hu-n,
  • Veol.hu-n és a
  • Zaol.hu-n

Bocsánatkérés a Juhász Péterre vonatkozó valótlanságok miatt

címmel, írja a ugytudjuk.hu. A cikkekben azt közlik, hogy még 2018-ban 8 alkalommal sértették meg Juhász Péter jó hírnevét, magán- és családi élet tiszteletben tartásához való jogát.

Így néz ki egy ilyen felsorolásszerű bocsánatkérés, a példa kedvéért a Bama.hu-n:

„Bocsánatkérés Juhász Pétertől, mert a 2018. február 10., 2018. február 13., 2018. március 08., 2018. március 13., 2018. március 16., 2018. március 24., 2018. március 25. és 2018. április 13. megjelent cikkekben valótlanságokkal megsértettük Juhász Péter jóhírnevét, magán- és családi élet tiszteletben tartásához való jogát.”

A bocsánatkérő cikkekbe sajnos nem fértek bele a lejárató cikkek címei, témái, amik többek között ezek voltak:

  • Az Együtt elnöke, Juhász Péter súlyosan bántalmazta gyermekei édesanyját
  • Tételesen cáfolja Juhász Pétert a volt élettársa
  • Közéletre képtelennek nyilvánítják Juhász Pétert
  • NőiSzem: az LMP is írja alá a Juhász Péter közéletből való távozásáról szóló petíciót!
  • Különös érzékek (amiben azt írják: Nőügyekben is Juhász Péter az igazi áldozat, szegény kénytelen volt verni az asszonyt.)
  • Juhász Péter belebukott a nőverésbe.

Decemberben húsznál is több hamis hír terjesztése miatt helyreigazítást kellett közölnie a TV2 Tények című műsorának, amiért hazugságokat mondtak Juhász Péterről még 2016-ban és 2017-ben. A Tényeket azért kötelezte a bíróság sérelemdíj megfizetésére és helyreigazítására, mert hamisan hozták kapcsolatba Juhászt Portik Tamás olajbűnözővel a műsorban. A Tények azonban képtelen volt a helyreigazítást teljes egészében leközölni, mert szerintük arra nem lett volna elég műsoridő. Erről is megemlékeztünk (0:50-nél) ebben a videóban:

Kedvenceink
Kövess minket Facebookon is!