Újra működik az online jegyvásárlás a MÁV-nál

2022. szeptember 12. – 10:47

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

A jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt a menetrendi keresőben (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásban nem váltható menetjegy, közölte a Mávinform a Facebook-oldalán.

„Amennyiben a jegy az applikációban nem látszik, és a MÁV-START-tól sem kap e-mail értesítést a sikeres vásárlásról, akkor Önnek nincs jegye. Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért kérjük, vásároljon másik jegyet.”

Mint írják, az online rendszerekben végzett, sikertelen jegyvásárlásokat megvizsgálják, és intézkednek a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről az utas bankszámlájára. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.

Frissítés: A Mávinform a Facebook-oldalán azt közölte, hogy a szakértők elhárították a hibát, így ismét megfelelően működik a jegyértékesítés az Elvirában és a MÁV mobilalkalmazásban.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!