Valótlanul állította a Magyar Nemzet, hogy Gulyás Márton szervezte az SZFE-tábort

2022. május 19. – 12:41

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

A Média1 vette észre azt a helyreigazítást, amit szerdán közölt a Magyar Nemzet. A kormánypárti Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) / Mediaworks lapja beismerte, hogy a 2021. június 11-én publikált, „Újabb blokádra készíthet fel a józsefvárosi Soros-iskola” címmel megjelent írásában valótlanul állította, hogy Gulyás Márton a négynapos SZFE-tábor egyik szervezője volt.

A most helyreigazított, szerző nélkül megjelent cikkben arról ír a lap, hogy 2020 augusztusának elején, „egy hónappal az események kirobbanása előtt a Színház- és Filmművészeti Egyetem (SZFE) erre kapható hallgatóinak tábort szerveztek, ahol arról hallgathattak előadásokat, hogyan kell egy egyetemet elfoglalni, barikádot emelni és blokkolni az intézmény működését”.

A lap ennek kapcsán állította azt, hogy a tábor egyik szervezője a Partizán című műsorból ismert Gulyás Márton volt – azonban mint most beismerték, valótlanul.

A Magyar Nemzet egyébként tavaly a legtöbb helyreigazítási pert elvesztő médium volt 2021-ben – egy év alatt 20 alkalommal marasztalták el a lapot a Fővárosi Törvényszéken – írja a Média1.

Kedvenceink
Kövess minket Facebookon is!